Beställt.

Nu har jag gjort det! Beställt nya balkongmöbler. Idag var vi (Sonen, Svärdottern, Barnbarnet och jag) bjudna på smörgåstårta hos Dottern och Svärsonen. Så mysigt och gott. Efter maten  passade vi ”tjejer” på att ta en tur till bland annat Rusta och Jysk för att spana lite. Det blev typ värsta shoppingrundan. Ja, eller lilla shoppingrundan i alla fall. För när vi ändå var igång tog vi MIO och Blomsterlandet också. Och när vi var på MIO passade jag på att beställa mitt möblemang. Iiiiihh! Såå spänd på hur det kommer bli. För er som inte läst mitt förra inlägg så är det detta jag beställt.

Så imorgon blir det att röja och plocka undan en del på balkongen. För nästa helg är tanken att jag ska få hem det. Så spännande!

För övrigt idag så blev det både blommor, matta, soltak och blomkruka med mera inhandlat av både mig, Dottern och Svärdottern. Alla nöjda och glada.

Hur det fortlöper med balkongen återkommer jag med i veckan.

Ha de’

Lämna en kommentar